نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
پنجشنبه 25 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 14، شماره 48 - ( بهار و تابستان 1403 )
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توالی تحول نظریه ذهن در کودکان پیش دبستانی ایرانی
ص. 15-1
حمید خانی پور
*
،
میترا حکیم شوشتری
،
مهشید عبادوز
،
مژگان عطار
چکیده
(2486 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(331 دریافت)
کارکرد هوش مصنوعی در کیفیت بخشی تدریس در آموزش ریاضی به دانش آموزان
ص. 41-16
فرشیده فتحی هفشجانی
*
،
آیت سعادت طلب
چکیده
(2509 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(766 دریافت)
بررسی رابطۀ نگرش تحصیلی و انگیزش تدریس اثربخش علومتجربی با نقش واسطهای طراحی الگوی پروژه علمی در بین دانشجومعلمان دوره کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
ص. 75-42
نوشین گشمردی
*
،
علی رضا بادله
چکیده
(4714 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(390 دریافت)
ارزشیابی معلمان دوره ابتدایی مبتنی بر الگوی TPACK در آموزش مجازی
ص. 116-76
محدثه سادات بنوفاطمه
،
مرجان کیان
*
،
یوسف مهدوی نسب
،
علی حسینی خواه
چکیده
(4307 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(250 دریافت)
مروری بر پژوهشهای تاریخی برنامهدرسی: مرور سیستماتیک
ص. 138-117
وحید احمدی
*
،
راضیه حاجیان
،
سعیده صالحی
چکیده
(4785 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(194 دریافت)
اثربخشی توانبخشی شناختی به روش گیمیفیکیشن در توجه پایدار دانش آموزان پایه اول ابتدایی
ص. 167-139
صدیقه صفدری
*
،
فریده حمیدی
چکیده
(1755 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(164 دریافت)
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد آکسلاین بر سلامت روان و بهزیستی عاطفی دانش آموزان با نیازهای ویژه بر اساس روش ABC
ص. 161-140
اکرم حافظی
*
چکیده
(2012 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(179 دریافت)
تبیین مدل تابآوری بر مبنای چشمانداز زمان آینده و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی انعطافپذیری شناختی در والدین کودکان کمتوان ذهنی
ص. 187-162
محدثه بیابانی
*
،
زهره عباسی
چکیده
(1771 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(172 دریافت)
واکاوی مؤلفه های تفکر مراقبتی لیپمن در مجموعه داستان های فکری برای کودکان ایرانی
ص. 204-188
فهیمه مسلمی
*
،
جابر افتخاری
،
رضاعلی نوروزی
چکیده
(1766 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(162 دریافت)
بررسی رابطه تدریس کوانتومی و سازندهگرایی با تصمیم گیری برنامه درسی معلمان دوره ابتدایی
ص. 224-205
محجوبه امدادی
،
میمنت عابدینی بلترک
*
،
مصطفی عزیزی شمامی
چکیده
(3369 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(168 دریافت)
واکاوی الزامات و پیش بایسته های تأثیرگذار بردوره های آموزش و بهسازی معلمان زبان انگلیسی:مطالعه کیفی
ص. 244-225
تکتم پرهیزکارخدیو
*
،
فرهاد فهندژ
،
شهرام افراز
چکیده
(2887 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(152 دریافت)
تدوین مدل روابط ساختاری نقش واسطهای خودآگاهی هیجانی و مسئولیتپذیری در ارتباط بین حس انسجام و خود دلسوزی با بهزیستی تحصیلی
ص. 264-245
فاطمه محمدی یوزباش کندی
*
چکیده
(2331 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(145 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS