- واکاوی عناصر برنامه درسی نوین زیست بوم انجمن معتادان گمنام(NA) و ماهیت آن *
مرجان کیان *، سید محمد سجادی، ربابه نوری قاسم آبادی، مسعود گرامی پور - رابطهی شایستگی اجتماعی/هیجانی و کیفیت زندگی در مدرسه: نقش میانجی مشارکت تحصیلی
کبری عالی پور، محمد عباسی *، عزت اله قدم پور - رابطه مکانیزم های دفاعی و آسیب های روانی با مشکلات بین فردی:نقش واسطه ای کنترل عواطف
زهرا کلهر، ولی اله رمضانی * - رابطه پیوند با مدرسه با سرسختی تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطهای انعطافپذیری شناختی و ساختار انگیزشی دانشآموزان دوره دوم متوسطه
رامین حبیبی کلیبر *، معصومه پریور، غلامرضا گلمحمدنژاد - نگاهی ژرف به مدارس: واکاوی حمایت سازمانی از منظر کارکنان
مرضیه متقی * - تحلیل افت انگیزه تحصیلی و پژوهشی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی؛ نظریه تعامل عوامل چندگانه
جاسم گلابیفر، یاسر محمدی * - الگوی روابط ساختاری درگیری تحصیلی در دانش آموزان بر اساس تابآوری و باورهای ضمنی هوش با نقش میانجی خودناتوان سازی
مهدیه استبرقی *، سمانه السادات حیدریه زاده، احمد زندوانیان - الگو ساختاری رابطه تفکر انتقادی با هویت دینی در نقش واسطهای هوش معنوی
زهرا حیدری، منصوره حاج حسینی *، زهرا نقش
- سال 1404
- سال 1403
- سال 1402
- سال 1401
- سال 1400
۱۳۹۹/۳/۱۱ - درجه بندی نشریات
۱۳۹۹/۳/۱۱ - اولویت چاپ
۱۳۹۹/۳/۱۱ - پرداخت هزینه
۱۳۹۶/۸/۴ - قابل توجه نویسندگان محترم مقالات
۱۳۹۶/۶/۲۰ - نکات نگارشی جدید
۱۳۹۶/۶/۱۷ - رفع اشکال ارتباط با سایت نشریه
۱۳۹۶/۴/۲۱ - اشکال در سیستم ارتباطی با نشریه
۱۳۹۶/۴/۲۰ - نمایه شدن نشریه در گوگل اسکالر
۱۳۹۵/۲/۲۱ - برقراری تماس با ما
مقالات در دست چاپ
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1404، جلد 16، شماره50
- شاپای چاپی: 1024-3402
- شاپای الکترونیکی: 1024-3402
- مدیر مسئول: دکتر آیت سعادت طلب
- سردبیر: دکتر هادی کرامتی
- صاحب امتیاز: دانشگاه خوارزمی
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 4485 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 96 کاربر
- تمام بازدیدها: 5256247 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 7442 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 1515 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 194 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد