جلد 1، شماره 29 - ( 7-1393 )                   شماره 29 صفحات 140-124 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ostadhasanloo H, Abdolrahimi H, Jalilzadeh H. Impact of Information Technology in Developing and Improving the Quality of Education. . 2014; 1 (29) :124-140
URL: http://erj.khu.ac.ir/article-1-27-fa.html
استادحسنلو حسین، عبدالرحیمی حسین، جلیل زاده حکیمه. تأثیر فناوری اطلاعات در توسعه و بهبود کیفیت آموزش. نشریه پژوهش‌های تربیتی. 1393; 1 (29) :140-124

URL: http://erj.khu.ac.ir/article-1-27-fa.html


دانشگاه تهران
چکیده:   (8548 مشاهده)

همزمان با تغییرات سریع فنون و مهارت‌ها و ظهور پدیده‌‌های نوین در فناوری اطلاعات و تأثیر آن‌ها بر شیوه‌ها و روش‌های زیستن فرایند یادگیری نیز که یکی از ارکان اساسی و بنیادین جوامع است متحول و دگرگون شده است. گسترش تحولات در عرصه فناوری اطلاعاتی و ارتباطی تاًثیرات چشمگیری روی جنبه‌های مختلف زندگی بشر برجای گذاشته است که در این میان بر آموزش نیز بی تاًثیر نبوده است، تا جایی که موجبات پیدایش نوع جدیدی از یادگیری به نام یادگیری الکترونیکی را فراهم آورده است، این در حالی است که آموزش و یادگیری الکترونیکی به عنوان پارادایمی جدید، توانسته است پاسخگوی حجم عظیمی از نظام آموزش و یادگیری کنونی باشد. در این مقاله، ضمن پرداختن به مفهوم یادگیری، یادگیری الکترونیکی، مزایا و ویژگی‌ها، اهمیت و ضرورت یادگیری الکترونیکی در سازمان‌ها به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود و توسعه کیفیت یادگیری، محیط یادگیری و غیره خواهد پرداخت.

متن کامل [PDF 236 kb]   (3792 دریافت)    
نوع مطالعه: مقاله پژوهشی |
دریافت: 1395/1/15 | پذیرش: 1395/1/15 | انتشار: 1395/1/15

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

نظرات کاربران
نظر ارسال شده توسط yousefi64 در تاریخ 1395/3/10
با سلام و احترام
در بخش بحث و نتیجه گیری انتظار می رود استنباط و پیشنهادات خود پژوهشگر آورده شود در حالی که در این مقاله به منابع دیگر ارجاع داده شده است.

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه پژوهش‌های تربیتی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 |

Designed & Developed by : Yektaweb