نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
شنبه 3 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 3، شماره 32 - ( بهار و تابستان 1395 )
چالش های آموزش عالی بر مبنای نقد فردریش نیچه از فرهنگ مدرن
ص. 19-1
10.18869/acadpub.erj.3.32.1
رمضان برخورداری
*
چکیده
(9549 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2612 دریافت)
مقایسه محیط آموزشی-یادگیری و منبع کنترل تحصیلی در دانش آموزان مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و شاهد
ص. 38-20
10.18869/acadpub.erj.3.32.20
یاسر رضاپور میرصالح
*
،
عزت فتوحی اردکانی
چکیده
(11760 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4874 دریافت)
منطق تایلر و سرقت ادبی: یک تحلیل تطبیقی از کتاب منطق و نسخه بازبینی شده آن
ص. 60-39
10.18869/acadpub.erj.3.32.39
فاطمه اسدالهی
*
،
محمود مهر محمدی
چکیده
(9626 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4278 دریافت)
اثر بخشی آموزش حرکات ریتمیک و بازی بر بهبود عمل دقت و توالی شنیداری کودکان بر اساس رویکرد روان عصب شناختی
ص. 79-61
10.18869/acadpub.erj.3.32.61
مرضیه زینی
*
،
الهام خاکسار
،
محمد بلوچکی انارکی
،
فاطمه رضایی نسب
چکیده
(10527 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5695 دریافت)
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش توانایی حل مسأله و قضاوت اخلاقی در دانشآموزان
ص. 101-80
10.18869/acadpub.erj.3.32.80
سهیلا جلیلیان
*
،
احسان عظیم پور
،
فریبا جلیلیان
چکیده
(12159 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5787 دریافت)
بررسی رابطه بین مولفه های وجدان کاری با تعهد سازمانی دبیران مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران
ص. 116-102
10.18869/acadpub.erj.3.32.103
مصطفی عسکریان
،
عبدالرحیم نوه ابراهیم
،
حمید خسروی
*
چکیده
(9361 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4512 دریافت)
تاثیر الگوی طراحی آموزشی مریل و ا دی دی آی ای بر یادگیری و یادداری درس اپیدمیولوژی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 131-117
10.18869/acadpub.erj.3.32.119
جعفر احمدی گل
*
،
حسن رستگارپور
چکیده
(10792 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4620 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS