نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
جمعه 2 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 7، شماره 40 - ( بهار و تابستان 1399 )
چالش های مراکز پیش دبستانی ضمیمه مدارس ابتدایی روستایی: پدیدارشناسی بر اساس مدل کافمن
ص. 21-1
10.52547/erj.7.40.1
میثم غلام پور
*
،
هادی پورشافعی
چکیده
(6187 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2430 دریافت)
بررسی رابطه توانمندی معلمان با میزان استفاده دانش آموزان از شبکه های اجتماعی
ص. 46-22
10.52547/erj.7.40.22
مریم بناهان
*
،
افسانه نیرویی
چکیده
(5195 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2321 دریافت)
تحلیل تاثیر نقش بازی در مشارکت پذیری کودکان در فضای شهری
ص. 73-47
10.52547/erj.7.40.47
شیما عابدی
*
،
تکتم حنایی
چکیده
(5108 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1623 دریافت)
واکاوی تجارب والدین دانشآموزان دوره اول ابتدایی از چالشهای آموزش مجازی با شبکههای اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا
ص. 101-74
10.52547/erj.7.40.74
مهدی محمدی
،
فهیمه کشاورزی
،
رضا ناصری جهرمی
*
،
راحیل ناصری جهرمی
،
زهرا حسامپور
،
فاطمه میرغفاری
،
شیما ابراهیمی
چکیده
(13207 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7813 دریافت)
فراتحلیل اثر بخشی مداخلههای آموزشی بر تفکر انتقادی دانش آموزان
ص. 117-102
10.52547/erj.7.40.102
سیروس محمودی
*
،
حمیدرضا ایمانی فر
،
سعید طالبی
چکیده
(4592 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1425 دریافت)
تنگناهای تربیتی شبکههای اجتماعی مجازی بر کودکان و نوجوانان و راهکارهای پیشگیرانه با تأکید بر آموزههای تربیتی قرآن و احادیث
ص. 136-118
10.52547/erj.7.40.118
امیر مرادی
*
،
سوسن کشاورز
،
محسن کردلو
چکیده
(6818 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1699 دریافت)
رویکرد جلال آل احمد در «مدیر مدرسه»: روایتی از برنامه درسی واقع نگر و انتقادی
ص. 157-137
10.52547/erj.7.40.137
علی ستاری
*
چکیده
(5770 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2257 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS