نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
شنبه 30 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۱۱، شماره ۴۵ - ( پاییز و زمستان ۱۴۰۱ )
رابطه جو اخلاقی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر تهران)
ص. ۱۹-۱
آیت سعادت طلب
*
،
اسماعیل شیرعلی
چکیده
(۶۹۹۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۰۱ دریافت)
توسعه سلامت دانش آموزان با ارتقای دلبستگی به مکان در طراحی مدارس: بر پایه طرح واره آرکیتایپ ها
ص. ۴۰-۲۰
الهام پرویزی
،
زهراالسادات اردستانی
*
،
فرهاد بلاش
چکیده
(۷۲۸۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۷۲ دریافت)
تحلیل ساخت شکنانه مؤلفههای آموزش مستقیم از منظر یادگیری در کلاس درس معکوس
ص. ۵۹-۴۱
پرویز بیات
،
سعید ضرغامی
*
،
اکبر صالحی
،
یحیی قائدی
چکیده
(۷۰۷۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۷۲ دریافت)
الگوی جاری استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مدارس استثنایی: رویکرد نظریه داده بنیاد
ص. ۸۲-۶۰
مهدی قاسمی پور فخرآباد
،
حسین مومنی مهموئی
*
،
سعید تیموری
،
تورج فلاح
چکیده
(۷۱۲۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۰۶ دریافت)
تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی نسل Z از عوامل مؤثر بر تابآوری در دوران شیوع ویروس کرونا : یک مطالعه پدیدارشناسی
ص. ۹۷-۸۳
رامین حبیبی کلیبر
،
ابوالفضل فرید
*
،
فاطمه علی پور
چکیده
(۶۹۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۴۱ دریافت)
بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامه درسیِ آموزش برای توسعه پایدار در دوره ابتدایی از منظر معلمان و تحلیل محتوای آن در کتاب های درسی
ص. ۱۰۵-۹۸
آمنه بابازاده
،
ابراهیم صالحی عمران
*
،
میمنت عابدینی بلترک
چکیده
(۵۸۱۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۷۱ دریافت)
راهبردهای مقابلهای با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان منطبق بر رویکرد تحولی یکپارچه: یک تحلیل محتوای کیفی
ص. ۱۳۰-۱۰۶
زهرا عسگری
*
،
امیر امین یزدی
چکیده
(۶۱۱۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۵۹ دریافت)
بررسی اثربخشی مداخلههای روانشناختی بر اهمال کاری تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیل
ص. ۱۴۶-۱۳۱
سیدقاسم مصلح
،
ابوالفضل فرید
*
،
فاطمه علی پور
چکیده
(۷۰۶۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۸۹ دریافت)
پیش بینی خودکارآمدی معلمان بر اساس کارکرد انعطاف پذیری شناختی و مفاهیم یاددهی-یادگیری در کلاسهای مبتنی بر آموزش فراگیر
ص. ۱۶۳-۱۴۷
فریده حمیدی
*
،
مهران عطوفتی رودی
چکیده
(۷۶۶۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۲۲ دریافت)
ارائه مدل ارزشیابی آموزش مجازی در آموزش عالی در زمان همه گیری کرونا با رویکرد ساختاری - تفسیری
ص. ۱۸۲-۱۶۴
راحله جلال نیا
*
چکیده
(۷۳۰۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۸۹ دریافت)
تبیین رفتارهای اخلاقی تحصیلی: نقش صفات منشی و جو اخلاقی مدرسه
ص. ۲۰۲-۱۸۳
فاطمه ازادی ده بیدی
،
فرهاد خرمائی
*
چکیده
(۶۶۱۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۶۵ دریافت)
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر شایستگی تحصیلی و توانایی های شناختی دانش آموزان
ص. ۲۱۸-۲۰۳
پریوش خاورزمینی
،
رامین حبیبی کلیبر
*
،
جواد مصرآبادی
چکیده
(۷۱۲۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۶۳ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS