نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
شنبه 6 مرداد 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 2، شماره 30 - ( بهار و تابستان 1394 )
دیالکتیک، چون روش و رویکرد در پژوهش های تربیتی
10.52547/erj.2.30.1
یحیی قائدی
(7991 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2423 دریافت)
مدیریت دانش فردی: شایستگی رقابتی دانشگران
ص. 23-1
10.52547/erj.2.30.2
امین باقری
چکیده
(8685 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5677 دریافت)
ارزیابی صلاحیت مربیان و استادکاران در آموزش همراه با تولید در خارج از مرکز کاردانش
ص. 65-24
10.52547/erj.2.30.3
مهدی سبحانی نژاد
،
امیر رضا تژدان
چکیده
(8536 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2657 دریافت)
بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
ص. 84-66
10.52547/erj.2.30.4
وحید منصوری
،
پروین ذوالقدری
چکیده
(8714 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6045 دریافت)
بازتعریف تعلیم و تربیت و مضامین کلیدی آن بر مبنای مفهوم پدیدارشناختی هویت
ص. 104-85
10.52547/erj.2.30.5
مختار ذاکری
،
بابک شمشیری
چکیده
(8394 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2508 دریافت)
نقش تفکیک جنسیتی بر پیشرفت تحصیلی و مقبولیت اجتماعی در مدارس ابتدایی
ص. 120-105
10.52547/erj.2.30.6
محمدحسین خانی
،
محسن محمدی
چکیده
(12600 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6670 دریافت)
سبک یادگیری رویکردی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
ص. 137-121
10.52547/erj.2.30.7
یحیی معروفی
،
زهره کرمی
چکیده
(8912 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3292 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
ص. 149-138
10.52547/erj.2.30.8
مسلم قبادیان
چکیده
(7833 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3367 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS