نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
پنجشنبه 21 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۳، شماره ۳۳ - ( پاییز و زمستان ۱۳۹۵ )
سخن سردبیر
تأثیر آموزش گروهی مبتنی بر نظریه امید اسنایدر بر میزان اشتیاق و سرسختی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول
ص. ۱۴-۱
10.18869/acadpub.erj.3.33.1
عزت اله قدم پور
،
پروانه رادمهر
،
لیلا یوسف وند
*
چکیده
(۹۷۵۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۶۳۲ دریافت)
رابطه اعتیاد به اینترنت و جهتگیری مذهبی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با توجه به جنسیت
ص. ۳۰-۱۵
10.18869/acadpub.erj.3.33.13
آرش شهبازیان خونیق
*
،
زبیر صمیمی
،
ابوالفضل فرید
چکیده
(۹۲۲۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۷۷۷ دریافت)
پیشبینی تفکر انتقادی بر اساس خلاقیت هیجانی در دانشجویان
ص. ۴۶-۳۱
10.18869/acadpub.erj.3.33.29
احمد ولیخانی
*
،
مهسا ملکی مجد
،
راضیه هاشمی
چکیده
(۸۴۶۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۷۵ دریافت)
پیشبینی گرایش به تفکر انتقادی با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان آموزش از راه دور
ص. ۶۲-۴۷
10.18869/acadpub.erj.3.33.45
نگین برات دستجردی
*
،
الهام یوسفی
چکیده
(۹۲۸۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۰۷ دریافت)
مقایسه سرشت و منش و حواسپرتی در دانشآموزان ناشنوا و عادی
ص. ۷۷-۶۳
10.18869/acadpub.erj.3.33.61
معصومه شفیعی
،
سجاد بشرپور
،
شیرین احمدی
،
حدیث حیدری راد
*
چکیده
(۸۰۷۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۶۵ دریافت)
بررسی جایگاه پرسش و نقش ان در مشاوره فلسفی،زمینه ای نو برای پژوهش در مسایل تربیتی
ص. ۹۵-۷۸
10.18869/acadpub.erj.3.33.75
مریم دیباواجاری
*
چکیده
(۷۴۹۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۵۲ دریافت)
باز پژوهشی نقش سرمایه های انسانی معلمان و مدیران در چابک سازی مدارس
ص. ۱۱۶-۹۶
10.18869/acadpub.erj.3.33.94
کیوان مرادی
*
،
سارا شفیعی
چکیده
(۹۲۲۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۶۵ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS