نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
جمعه 22 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۵، شماره ۳۷ - ( پاییز و زمستان ۱۳۹۷ )
ارزیابی عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان دوره ابتدایی مدارس سما(واحد خرمآباد) و شناسایی عوامل مرتبط
ص. ۲۱-۱
10.52547/erj.5.37.1
حسن جعفری
،
علی قبادی کیا
*
چکیده
(۷۴۲۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۲۶۱ دریافت)
پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای بیگانگی تحصیلی، سرمایه اجتماعی، میزان استفاده از رسانه ها و متغیرهای جمعیت شناختی
ص. ۳۶-۲۲
10.52547/erj.5.37.22
جواد عباسی جندانی
*
،
حسینعلی مهرابی
چکیده
(۶۷۳۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۹۵ دریافت)
پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی افزایش ورودیهای زنان در آموزش عالی کشور از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان
ص. ۵۶-۳۷
10.52547/erj.5.37.37
محمدجواد لیاقتدار
،
نعمت الله اکبری
،
سمیه احمدخواه
،
میلاد جوانمردی
*
چکیده
(۵۹۷۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۲۱ دریافت)
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رضایت - وفاداری دانشجو به دانشگاه جامع دولتی
ص. ۷۵-۵۷
10.52547/erj.5.37.57
احمد زندوانیان
*
،
مهدی رحیمی
،
زهرا خسروی پور
چکیده
(۵۵۸۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۰۹ دریافت)
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی ایرانی در خصوص تفکر بازخوردی: پژوهش کیفی
ص. ۱۰۵-۷۶
10.52547/erj.5.37.76
محمد داوودی
*
،
رخساره قربانی
،
محمدرضا عادل
،
محمدرضا امیریان
چکیده
(۵۴۴۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۱۵ دریافت)
اثربخشی آموزش مهارت های رفتار جرات ورزی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان بوشهر
ص. ۱۱۹-۱۰۶
10.52547/erj.5.37.106
حمیده ماحوزی
،
رضا فراشبندی
*
چکیده
(۶۱۳۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۳۳ دریافت)
نقش حفاظتکننده پیوند با مدرسه در برابر خطر قلدری و قربانی شدن در مدرسه: یک مطالعه مروری
ص. ۱۳۸-۱۲۰
10.52547/erj.5.37.120
مینا محبی
*
،
میرمحمود میرنسب
چکیده
(۵۲۶۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۴۱ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS