Journal archive for Google Scholar Robot!

نشریه پژوهش‌های تربیتی



Volume 6, Number 38 (2019-3)


Critical policy sociology and education policy studies
رویکردی نو به کاربست جامعه شناسی سیاست در تحلیل سیاست آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

نقش جو مدرسه و شیوه های مدیریت کلاسی در پیش بینی اهمال کاری معلمان
نقش جو مدرسه و شیوه های مدیریت کلاسی در پیش بینی اهمال کاری معلمان
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the role of Educational Groups and Academic Degrees at Research Self-Regulation of postgraduate Students
بررسی خودتنظیمی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش گروه‌های آموزشی و مقاطع تحصیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Phenomenology of the experiences of elementary teachers from the full implementation of the qualitative-descriptive evaluation program
پدیدارشناسی تجارب معلمان ابتدایی از اجرای کامل طرح ارزشیابی کیفی-توصیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Studying the problems of student participation in research activities
بررسی مشکلات مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی، و ارائه راه حل مناسب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Critical Thinking Skills Training on the Development of Social Skills and Cognitive Skills Students
تأثیر آموزش مهارت‌های تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های شناختی دانش-آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Spirituality at work, job engagement, and spiritual intelligence of school principals: presentinag a model
معنویت در کار، التزام شغلی و هوش معنوی مدیران مدارس دولتی شهر ایلام: ارائه و آزمون یک الگو
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles