رابطه پیوند با مدرسه با سرسختی تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطهای انعطافپذیری شناختی و ساختار انگیزشی دانشآموزان دوره دوم متوسطه
الگوی روابط ساختاری درگیری تحصیلی در دانش آموزان بر اساس تابآوری و باورهای ضمنی هوش با نقش میانجی خودناتوان سازی
ارزیابی عملکرد دانشگاههای غیرانتفاعی-غیردولتی شهر تهران بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM مطالعه موردی: دانشگاه غیردولتی-غیرانتفاعی خاتم
بررسی اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری آدلری بر سبکهای فرزندپروری مادران و علاقهاجتماعی کودکان (7 تا 12 سال) با اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی